Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KomarEugeniusz | użytkownik

imię i nazwisko adres50,04'33 Północ 22,22'29 Wschód zarejestrowany20.06.2010 @21:57:47 ostatnio na stronie17.04.2016 @23:16:20

Mam dziewiętnaście lat i zajmuje się fotografią od Marca.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty26 komentarze1023 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon D3000

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~prus96    30.06.2011 @00:44:29
E tam, nie jest taka zła ;d
dzięki za komentarz
!OjciecRene    17.06.2011 @21:10:57
arrrr,arrrpiszcie petycję:D
_______
nie jestem Twoim starym
-Haniballechter    13.06.2011 @20:24:22
haha dzieki.
Exactly, its always very tasty like possibly a rich Poo choclate bar with spice and everything nice.
~kandelabr    01.06.2011 @22:40:00
dzięx
~wyso    01.06.2011 @21:30:34
a no zdarza mi się czasem mieszkać w Rzeszowie
~grzes62nm    01.06.2011 @21:24:47
wzajemnie
pozdrawiam
~bonheur    01.06.2011 @21:16:20
dzięki.
~DarkFaerie    30.05.2011 @00:36:28
dzieki
~MortaM    24.05.2011 @23:19:53
Dziękuję za dobre słowo.
~DarkFaerie    15.05.2011 @12:55:09
kiedy bedzie nowa rzecz to B..Szatan raczy wiedziec :D
!OjciecRene    07.05.2011 @23:41:37
pewnie powstanie-jak już umrę i okrzykną mnie mistrzem,geniuszem czy innym kutafonem
_______
nie jestem Twoim starym
~rejka    07.05.2011 @22:45:17
;*to ja dziękuje
ostatnio edytowane: 2011-05-07 22:49:49
!OjciecRene    30.04.2011 @22:51:51
zwykłe ćwiczenia warsztatowe
_______
nie jestem Twoim starym
!OjciecRene    31.03.2011 @09:42:55
prędzej Harrisem

jasne,że Lecterem:D
_______
nie jestem Twoim starym
~DarkFaerie    18.03.2011 @21:19:59
dzieki
!OjciecRene    16.03.2011 @11:32:57
za ładne jak na logo pisu
_______
nie jestem Twoim starym
~waits    14.03.2011 @08:15:45
czesckomarzeeugeniuszu, gdziezgubilesfajneprace?
_______
god's away on business.
~rejka    04.03.2011 @16:36:58
dzięki komarku
!OjciecRene    04.03.2011 @15:06:03
z jakiej okazji?
_______
nie jestem Twoim starym
~opiniapubliczna    03.02.2011 @13:55:05
Dzieki... nie nawidze klechów !!!!!!!!!!! az mi sie kosa otworzyła w kieszeni
pozdrawiam
~MuminK    29.01.2011 @00:30:17
Jest coś w twoich zdjęciach,oprócz milionów pikseli.
~maciekbit    20.01.2011 @19:51:21
Dzięki! Wahałem się ,bo tak prawidła mówią,ale uznałem że zakłócenie z prawej trochę odwróci wzrok od środka. Pozdrawiam!
~jakubkazmierczyk    09.01.2011 @18:41:03
zerknij na moje www:
http://www.blog.jakubkazmierczyk.pl
i
http://www.jakubkazmierczyk.pl
tam będzie więcej, na niektórych będzie więcej scenerii itd.

Poza tym przy zdjęciach studyjnych nawet nie wiesz ile musisz mysleć, żeby zdjęcie wyglądało tak, jak sie tego chce.
~jakubkazmierczyk    09.01.2011 @18:32:17
Mogę ogólnie ocenić.
Generalnie nie są bardzo zle, ze żadna z prac mnie nie zachwyciła. Za dużo bawisz się w photoshopie, za mało zdjęć tworzysz w głwie.
~jakubkazmierczyk    09.01.2011 @18:23:51
A co znaczyl twoj pierwszy koment do mojego profilu? Tak po polsku.
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt