Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KomarEugeniusz | użytkownik

imię i nazwisko adres50,04'33 Północ 22,22'29 Wschód zarejestrowany20.06.2010 @21:57:47 ostatnio na stronie17.04.2016 @23:16:20

Mam dziewiętnaście lat i zajmuje się fotografią od Marca.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty26 komentarze1023 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon D3000

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wiku92    19.07.2010 @21:05:10
JAK MI MIŁO
~mareks75    19.07.2010 @20:10:37
też bardzo dziękuję, pozdrawiam i życzę dalszej udanej twórczości
~hurryslowly    19.07.2010 @19:43:56
Dziękuje bardzo, dużo dają mi te rady i krytyka. Mam ciągle ten sam aparat czyli zwykłą cyfrówkę panasonic dmc-lz7 i podejżewam że jeszcze z rok będe musiała na nim pracować z powodu braku funduszy ale jakoś dam rady chodź z takim kitowym aparatem ponieważ straszne robi zdjęcia w ruchu. Mam już duuużo pomysłów do zrealizowania zdjęć w ruchu ale niestety muszę zaczekać... Narazie będe chyba tylko czytać i się uczyć na tym
~OpiumowePola    19.07.2010 @18:48:47
thx
~daniaah    19.07.2010 @12:56:16
Dziękować ;D
_______
Don't be shocked by the tone of my voice. It's the new weapon
!OjciecRene    19.07.2010 @12:51:41
jestem jak najbardziej za:D

wszystko w Waszych rękach:D
_______
nie jestem Twoim starym
!OjciecRene    19.07.2010 @12:32:27
właściwie to poeci od dawna są martwi

np.taki Miłosz-nie żyje,a ma się dobrze
_______
nie jestem Twoim starym
~fotojoly    18.07.2010 @23:42:02
Dzięki
~CourtneyLove    18.07.2010 @17:44:40
Mi też, dziękuję, cieszę się.
~pandemonium19    18.07.2010 @17:41:40
dziękuję bardzo chciałam też stwierdzić, że jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć... sama niedawno też się za to wzięłam ale nie mam jeszcze takiego smaczku jak Ty. Gratuluję
!forin    18.07.2010 @11:33:36
dokładnie, jakoś mi tam pasował. dzięki za opinie!
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
~buzz11    18.07.2010 @00:23:44
mułek widze ze coraz lepsze i ciekawsze foty strzelasz;p
!OjciecRene    17.07.2010 @22:43:15
no wiesz...:D

to dobry pomysł:D
_______
nie jestem Twoim starym
~kadrusz    17.07.2010 @15:33:47
dziękuję
~othomas    16.07.2010 @23:37:36
dziekuje bardzo!
~djpowro    16.07.2010 @22:06:30
Dzięki =)
_______
Zamiast dziękować za oceny, wypowiedz się na temat moich prac. Szczerze - a nie odwdzięczając się za dobry/zły komentarz.
Rzeczy które wymieniam w komentarzach - to plusy.
~hurryslowly    16.07.2010 @20:41:32
dzięki
~rejka    16.07.2010 @13:11:24
wiem
ale nie wiem,że tu jesteś akurat
~rejka    16.07.2010 @13:08:56
szybki jesteś
~jennifer27    16.07.2010 @12:43:01
dziękuję bardzo
_______
nikt nie umiera bez utraty dziewictwa.
zycie pierdoli nas wszystkich.!
!OjciecRene    16.07.2010 @10:27:06
natura,naga laska i taka sam rura

piękno samo w sobie
_______
nie jestem Twoim starym
~endziaha    15.07.2010 @23:48:26
dzięki :P
~cmazarski    15.07.2010 @23:45:38
nie znam, muszę poznać
~eseno    15.07.2010 @21:05:16
dzięki wielkie
~rejka    15.07.2010 @17:24:24
mnie się tez ona podoba
jak byłam mała pływałam w niej ;p
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt